maandag 25 maart 2013

Circle Easel Card


Voorjaar !

Mijn eerste lente-kaartje op dit blog,
in de kleuren geel-groen-wit.
Lekker frisse kleurtjes.
Buiten is er nog weinig te merken van de lente,
misschien krijgen jullie met dit kaartje een beetje het lente gevoel. 




Ik heb er een losse ronde tag in gemaakt. 
Je ziet nog net het hoofdje van Tilda en de narcis 
wanneer je de tag erin schuift, dat vond ik wel grappig.


 Papier: Bilmalarna Wild flowers-Cherry blossom green
First edition paperpad
Stansmallen:
Nellie Snellen: bloemen
Marianne design: swirl en vogelhuisje
Nestabilities: circles en label
Noor: tak met blaadjes
Memorybox: letters lente

 
Tilda Decorate Easter ingekleurd met copics.

Deze kaart doet mee met de volgende challenges:

Krea Teja het jaar rond



5 opmerkingen :

  1. Hoi Maria , wat een super gaaf model kaart !! Tilda is prachtig ingekleurd met de Copics. Fijne dag !! groetjes , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend mooie en vrolijke kaart, Maria.
    Ook de kleurtjes vind ik erg leuk.
    Gezellig dat je meedoet met de uitdaging bij CCC.
    Groetjes, Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Maria een hele mooie kaart!! Zo krijgen we toch een beetje een lente gevoel!!!.
    Groetjes Giovanna

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schattig! Ohhh wat is ze toch leuk hé! ik moet ook zo nodig weer eens wat van haar gaan maken. En die ronde kaart staat ook op mijn lijstje. heb in ieder geval een mooi voorbeeld! Gezellig dat je meedoet met de CCC challenge en veel succes :D
    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie !