maandag 6 mei 2013

Bloempot


BLOEMEN !


Vandaag mag ik gastdesigner
zijn bij Creative Cutting Challenges.


Met dit kaartje was ik één van de winnaars met mijn voorjaarskaart.


De nieuwe opdracht bij hun is maak iets met bloemen.
Dit is mijn kaartje geworden.


Erg leuk om deze opdracht te maken.
De bloemen die ik heb uit gestanst zijn van Magnolia.
 De vlinder is van Noor en de bloemblaadjes van Marianne Design.


Magnolia stempel gieter ingekleurd met coppics.
Mijn creatie is ook te zien op:






3 opmerkingen :

  1. Helemaal leuk Maria!
    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Maria!! Mooie kaarten

    groetjes Giovanna

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi Maria! Dank je wel dat je onze gast designer wilde zijn!
    Groetjes Margret

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie !