maandag 11 november 2013

Ornament Mouse


Ornament Mouse


Hallo allemaal.

Vandaag gaat bij 
weer een nieuwe uitdaging van start.
Gebruik kant of lint op je kaart,
niet zo moeilijk lijkt me.
Ga maar eens een kijkje nemen op ons
blog naar de mooie creaties van mijn mede designers,
waarmee wij jullie graag willen inspireren.

De uitdaging wordt gesponsord door
met maar liefst 4 digi's naar keuze.

Ik heb een kerstkaart gemaakt met de Meljen's digi
deze heb ik ingekleurd met Derwent en Prisma PC

Ingrediënten:
Nestabilities
Memorybox: Strik-haakje kerstbal
Tim Holtz: Sterrenrand
Marianne design: tak

Challenges:

Fijne dag vandaag
Groetjes Maria



14 opmerkingen :

  1. Wat een schatje!! Moet gelijk aan een paar jaar terug denken , toen ik een echte muis in mijn boom had. Iehhh, voortaan geen snoepjes en koekjes meer in onze boom!
    Een gezellige dag, Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hiihihih wat leukkkk!!! Gave kerstkaart en mooi gekleurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lekker fris en vrolijke kerstkaart Maria, geweldig afdrukje!!
    Fijne dag en lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Grappig en vrolijk kerstkaartje heb je ervan gemaakt Maria!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kerstkaart Maria.Leuke stempel.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Enig kerstkaartje, we zullen eens kijken of we ook weer van de partij zullen zijn.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende kaart Maria, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi gemaakt Maria, helemaal top!!! En wat een leuke digi, ken het geheel niet maar ik vind deze in ieders geval zeker prachtig!!! Hele mooi mallen gebruikt.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke Kaart en leuk dat je meedoet met de HH-challenge!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is zoooo leuk Maria.... prachtig die traditionele kerstkleuren!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Maria , allereerst wil ik je bedanken voor je altijd trouwe bezoekjes aan mijn blog !! Door tijdgebrek kan ik je niet altijd terug bezoeken .... sorry ! Maar nu ben ik er even. Wat een super leuke kerstkaart is dit met die grappige stempel. En jij hebt ook die gave sterrenborder van Tim .... leuk is die he. Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Maria, ik heb eens even rondgesnuffeld op jouw blog en je maakt superleuke dingen. Ik ga je dan ook maar volgen....hoef ik je ook geen antwoord meer te geven via het blog van Christa hihihi.
    Fijne zondag, liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. What a cute image and joyful Christmas card. Thanks for sharing with us @LLC.
    Hugz, Sandy
    Owner & Operator @ Live & Love Crafts

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie !