dinsdag 26 november 2013

Trouwfoto


Trouwfoto


Hallo allemaal.

Vandaag weer een lay-out gemaakt
voor het generatiealbum.
Ik ben er al een tijdje mee bezig.
zo veel leuke foto's om in te plakken.
Het is nog een hele klus maar wel leuk om te doen.
Dit is een foto van mijn ouders.
Op 15 januari 1964 zijn ze in het huwelijksbootje gestapt.
De winter was toen streng. 
Mijn vader moest dan ook in trouwpak 
met laarzen een heel eind lopen.
De taxi kon het woonhuis niet bereiken 
omdat er te veel sneeuw lag.
In 2014 zouden ze 50 jaar getrouwd zijn, 
maar helaas is mijn vader in 2010 overleden.

Ik heb de foto extra groot laten afdrukken.
De filmstrip ooit eens gekocht bij de Zeeman,
komt nu dus goed van pas.

Ingrediƫnten:
Sizzixs: swirl
Marianne design: harten
Noor: hoekjes
Memorybox: cijfers
Crealies: flowers
Martha Stewart: Doliy Lace

Challenge:


Verder wil ik jullie nog vertellen dat ik 
met dit kaartje in de top 3 sta bij 
Dutch Magnolia Lovers


en met deze kaart random winnaar ben geworden bij
Marvelous Magnolia.
Ik heb bij Ribbon girl spulletjes mogen uitzoeken,
helemaal super !


Dat was het weer voor vandaag.
Fijn dat jullie de moeite nemen
mijn blog te bezoeken en 
een berichtje achter laten.

Groetjes Maria




8 opmerkingen :

  1. Hoi Maria,
    Prachtige lay out heb je gemaakt. Echt prachtig!
    Gefeliciteerd met je prijs en top drie plaats. Altijd leuk!
    En ja had je goed gezien. Het hartje gebruikt, staat leuk erbij vond ik! En het lint rondom het doosje is ook afkomstig van jou. Ik dacht toen nog aan je, zou het opvallen bij Maria?
    , tuurlijk! ;-)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je in de prijzen bent gevallen Maria, en een plaatsje in de top 3 kan natuurlijk met die mooie creaties ook niet ontbreken.
    Over naar je lay-out dat heb je ook weer heel mooi in elkaar gestoken.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Maria,
    Super dat je in de prijzen bent gevallen.
    Prachtig gemaakt met de trouw foto van je ouders .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Maria,
    Prachtige lay-out heb je van je ouders hun trouwfoto gemaakt.En wat goed dat je zo in de prijzen bent gevallen.Zijn ook schitterende kaarten.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk Maria dat je met een generatie album bezig bent...en gaaf deze layout met de trouwfoto's van je ouders en ja de strenge winter van 1964 kan ik me heel goed herinneren, zoveel sneeuw als toen heb ik nooit meer gezien, hihi. Wees maar trots op je gewonnen prijzen van je prachtige inzendingen...dik verdiend!! Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat wordt vast en zeker een prachtig album! Deze LO is ook erg mooi geworden, prachtige foto! Ontzettend leuk dat je meedoet met de 4e Scrapuitdaging bij Cards&Scrap!
    Groetjes en fijn weekend,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele mooi layout heb je gemaakt met deze prachtige foto.
    Heel leuk dat je meedoet met de cards en scrap uitdaging.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie layout heb je gemaakt hoor met een mooie foto. Bedankt voor je deelname aan cards en scrap.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie !