woensdag 9 april 2014

Top scorer !




Top scorer !


Deze kaart had ik al enkele weken geleden gemaakt
voor een jarige in de familie, maar nog steeds niet 
geplaatst op mijn blog.
Zoals jullie wel kunnen zien is het voor een RJC fan.
De voetbalschoen heb ik van het blog
bij Jacqueline vandaan gehaald.
Het patroon flink verkleind, 
beplakt met papier en een veter er door geregen.
De grote voetbal en het logo heb ik van internet gehaald
en op cardstock geprint.
Stuk visnet gebruikt als goal
(hebben jullie al eens voorbij zien komen op een mannenkaart)
De 13 jarige was er blij mee
en heeft er weer een collector's item bij !

Groetjes 
en tot de volgende kaart maar weer.

Maria



22 opmerkingen :

  1. Wauw, wat supercool!!! Helemaal top natuurlijk voor een voetballer.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend gemaakt Maria, geweldig mooi idee, superssss!!!!!!
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Maria. Wat super! Voor een voetbalfans. Hele leuke details op de bal. De persoon zal wel blij zijn met zó.'n geweldige felicitatie. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je dit weer supergaaf gemaakt Maria, ik vind het geweldig mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een inkoppertje voor je jarige Maria, prachtig gemaakt. En nu maar hopen dat ze in de eredivisie blijven!
    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat kun jij toch goed jongens/ mannenkaarten maken!
    Heel leuk deze voetbalkaartje en de vorige met dat leuke autootje vind ik ook een topper!
    Fijne week
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is weer een super leuke jongens kaart Maria en ook zo kleurrijk!!!
    PRACHTIG!!!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super mooi! Prachtig bedacht. De jonge ontvanger...niet gek dat hij er blij mee was..zijn idol en dan zo super gemaakt, echt top!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is weer superrrrrrrrrr gaaf Maria
    gr lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig, wat een leuke voetbal kaart is dit.
    Zo grappig met die kleine balletjes erop.
    Heel mooi gemaakt.
    Groetjes, ELs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel gaaf en persoonlijk, ik kan me voorstellen dat de jarige hier heel blij mee was.
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaart Maria! Ik moet glimlachen want toevallig heb ik pas gelden ook een RodaJC kaart gemaakt (voor een 14-jarige). Ik heb 'm nog niet op mijn blog gezet. Erg leuk om zo'n persoonlijke kaart te maken en het wordt ook altijd dankbaar in ontvangst genomen. Prachtige gedaan hoor!
    Lieve groetjes en nog een fijne dag, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ge-wel-dig, Maria, wat heb je altijd leuke ideeën! bedankt voor de inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super stoer, helemaal leuk!!
    Een fijne avond,

    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. echt geweldige kaart en zo mooi met die kleuren !

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super leuke voetbalkaart Maria, wat ben jij goed in stoere jongenskaarten maken.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Maria,Leuke voetbal kaart.Een echte jongenskaart.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super gaaf is ie geworden, maak zelf ook veel voetbalkaarten dus vind ik onwijs leuk om te zien.
    Is weer eens een andere club dan ik maak. Heb ook wel de voetbal gemaakt top en die voetbalschoen verkleinen is ook een TOP idee...

    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Schitterende kaart Maria....heel erg leuk bedacht!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Maria,

    Wat ontzettend gaaf gemaakt zeg ! Superleuk hoe je mijn voetbalschoen hebt gebruikt !
    Mijn complimenten.
    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Maria,
    Ook naar jouw voetbalkaart heb ik een link gemaakt bij mijn blogbericht van mijn voetbalschoengeldkaart ! Super leuk dat al zoveel mensen op verschillende manieren de schoen hebben gebruikt.
    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie !