zondag 23 november 2014

5 december


't Heerlijk avondje is gekomen...

(voorkant van de kaart)

Hallo allemaal.
Wat veel reacties heb ik gekregen op mijn vorige kaartje,
bedankt voor al jullie leuke berichtjes.
Vandaag kom ik met een heel ander kaartje.
In mijn klas zijn de kinderen er helemaal vol van
en vinden ze het allemaal erg spannend.
Dus dan ook maar een kaartje gemaakt over sint en piet.
Zelf vind ik het altijd een super gezellige tijd.

Het patroon heb ik van het 
Je kunt hier meedoen aan de challenge
maak een trapjeskaart.

En dit heb ik ervan gemaakt.

(binnenkant van de kaart)

In plaats van design papier heb ik cadeaupapier gebruikt.
Het steentjes en dakpannen papier zijn restjes,
die ik over had van de knutselactiviteit in mijn groep.
Alle stempels zijn van Noor design.





Deze kaart wil ik mee laten doen met de challenge van:
Het dak/trapje is gemaakt van vierkantjes.

Woensdag ben ik er weer met een
nieuwe kaart voor The Paper Shelter.

Groetjes Maria.



28 opmerkingen :

  1. Wat een gezellige kaart!!
    Vind het zulke leuke stempels!! Heb er van de week weer cadeau labeltjes mee gemaakt!
    Wij vieren het niet echt, jammer hoor kan er zo van genieten, maar wie weet over een paar jaartjes.
    Een fijne week,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Maria wat een leuke trapjeskaart. En wat veel mooie details. Je hebt ook hele mooie materialen gebruikt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke kaart maria,
    Groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet je kaart er gezellig en vrolijk uit Maria. Leuk dat dakpannenpapier op die trapjes en dan dat gebruik van jute op de voorkant ook zo grappig. Echt je hebt zowel de binnen- als de buitenkant heel leuk versierd.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijke kaart. Ik zou willen dat mijn kinderen ook weer in Sinterklaas geloofden.
    Je hebt hem prachtig gemaakt.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is fantastisch Maria, wat een enige kaart! Ik denk nog altijd met veel plezier terug aan de tijd dat dochter Sylvia er ook nog heilig in geloofde, zo'n leuke tijd!!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Such fantastic card. I am amazed by all the fun details and great design Maria. It's a fantastic card. Love it!
    Love n hugs
    Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Maria,
    wat heb je een leuke trapjeskaart gemaakt, super het dakpannen papier, mooie voorkant en binnenkant, prachtige kaart !
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gezellige kaart Maria...ga je hem in de klas zetten? Ik mis het Sinterklaas gedoe wel een beetje hoor, maar ja dan moeten er eerst weer kleinkinderen komen, hihi. Het is vast een hele leuke tijd in de klas! Heel origineel heb je de trapjes kaart bedacht met dit thema en je hebt de stempel set heel mooi gebruikt! ik vind het een schitterende kaart!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk deze sint en piet kaart Maria!
    Wat leuk dat je het steentjes en dakpannenpapier gebruikt hebtvan school.
    Drukke maarinderdaad gezellige tijd op school hè, er is alleen dit jaar zo weinig lestijd tussen sint en kerst helaas.
    Super mooi gemaakt deze trapjeskaart!
    Geniet van deze gezellige tijd!
    Fijne week
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterende kaart weer Maria.... mooi gekleurd en prachtig afgewerkt!
    lfs Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig kaartje Maria, hier in huis geloofd de jongste nog en is een vaste kijker van het sinterklaasjournaal!

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart! Dit modelletje blijft leuk op wat voor manier je hem ook maakt!
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een hele mooie Sinterklaas kaart heb je gemaakt en zo
    mooi modelletje ook.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hey wat leuk laat ik nu ook net een kaart hebben gemaakt met datzelfde inpakpapier ....... Zo gaaf om dit voor kaartjes te gebruiken. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Superleuke Sinterklaaskaart Maria, heel erg mooi gedaan!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Bij de afbeelding in de leeslijst springt deze kaart er al uit. En dan heb je de binnenkant nog niet gezien... Wat een geweldige creatie Maria!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Creatief gevonden de trapjeskaart als schoorsteen. Helemaal top...
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Superrrrrrr gaaf gemaakt Maria
    gr lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hee collegajuf, wat een mooie en leuke kaart heb je gemaakt voor DCL! Er is veel op te zien! Dank je wel voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een supergave kaart met sint en piet!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Super leuk!
    Een en al gezelligheid, mooie details helemaal in de sfeer!
    heerlijk die komende dagen maar ook wel erg druk en stressvol voor de kids!
    Nog veel plezier komende tijd!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Die is gaaf! Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuke Sinterklaas kaart.Mooi gemaakt.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtige trapjeskaart Maria!. Leuk dat je meegedaan hebt met de "vierkantjes" uitdaging bij DCL. Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een super leuke kaart is dit ik weet zeker dat de Sint dit wel kan waarderen heel leuk gedaan!!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. What fun details and design Maria.

    Hugs Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een heerlijke vrolijke Sinterklaas kaart. Super leuk gedaan. Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie !